Oldal kiválasztása

Teljesítményfokozás és teljesítménynövelés élsportolóknak, sportsérülés nélkül

A személyi edző vagy sportági szakedző szakmai irányítása alatt álló sportoló célja a hatékony és eredményes teljesítménynövelés, teljesítményfokozás és a sportágspecifikus képességek fejlesztése. A leginkább hátráltató tényezők a sportsérülés és a túledzés. Sportolók körében a leggyakoribb sérülés az izomhúzódás, a részleges izomszakadás és a térdsérülés.

A KAATSU edzés különlegessége, hogy valamennyi izomrost típust képes egyszerre bevonni a munkába. Az izomrostok érellátása fejlődik, ennek eredménye az általános és a sportágspecifikus teljesítménynövelés és a teljesítményfokozás. A gyors izomrostok az alacsony feszülés ellenére is aktivizálódnak.

A teljesítőképesség határa biztonságosan, minimális terheléssel, a sérülés és az ízületek túlterhelésének veszélye nélkül érhető el. A KAATSU tréninget a maximális terhelhetőségnek csupán 20-30%-val végezzük, nagy súlyok nélkül, kis ellenállással. A KAATSU edzés során speciális kaatsu pántokkal mérsékeljük a véráramlást, folyamatos ellenőrzés mellett.

A KAATSU tréning hetente akár több maximális terhelésen végzett edzést tesz lehetővé a legtöbb izomrost bevonásával, miközben a sérült ízületek, csontok, izmok, szalagok gyorsabban gyógyulnak.

A működési mechanizmus lényege, hogy olyan hormonális folyamatokat indít be a szervezetben, amelyek a hagyományos rehabilitációs tréningekhez képest töredékére csökkentik a gyógyulási időt.

A kaatsu edzést olimpikonok és élsportolók alkalmazzák. A leghíresebb sikertörténet Bode Miller olimpiai bajnok műlesikló és Josh Saunders kapus (Los Angeles Galaxy) nevéhez fűződik.