Oldal kiválasztása

Erőnövelés, erőfejlesztés természetes módon

Az erőnövelés a sportolók edzésének alapja. Az erőfejlesztés már hobbi szinten fontos, az élsport pedig elképzelhetetlen nélküle. A fitnesz termekben végzett “kondizás” is ilyen alapokra épül.
A KAATSU tréning “kemény” edzést tesz lehetővé. A terhelés minimális, az intenzitás maximális.  A sérült ízületek, csontok, izmok, szalagok pedig ezalatt gyorsabban gyógyulnak.

Az erő az atléta fontos képessége. A nagy erő nagy teljesítményt jelent. Az erő tehát egy alap, amire “házat építünk”. A ház ebben az esetben a kívánt teljesítményt jelenti. Az erő hiánya pedig gátolja az elvárt fejlődést. “Bármi lehetsz, de előbb légy erős!”

A KAATSU tréning egyik fő célja az erőnövelés. Az atléták jelentős erő megszerzéséről számolnak be. Edzésprogramjuk központja a nagy súlyokkal végzett erőfejlesztés, amivel –  természetéből fakadóan – együtt jár a sérülés esélye. A KAATSU tréning ezt a programot egészíti ki. A terhelés viszont jóval kisebb (20-40%). Így szinte kizárjuk a sérüléseket – a látványos  fejlődés viszont garantált.