Oldal kiválasztása

Csontritkulás megelőzése, a klimax tünetei, a hőhullám ellen

A csontritkulás megelőzhető, a klimax és a kellemetlen hőhullám okozta problémák mérsékelhetőek megfelelő tréninggel. A csontritkulás kialakulását csak a táplálékkiegészítők szedésével nem előzhetjük meg. A kálcium csonterősítő hatását akkor érhetjük el, ha a csontot terhelés éri az edzés során.

A KAATSU tréning ideális olyan közép- és idősebb korú hölgyek számára is, akik korábban nem sportoltak. 30-45 perces ízületkímélő tréning, ami kis terheléssel jár és elegendő a heti 1-2 alkalom ahhoz, hogy eredményt érjünk el. A KAATSU edzés során speciális KAATSU pántokkal mérsékeljük a véráramlást, folyamatos ellenőrzés mellett. A végtagokban felszaporodik a tejsav, aminek hatására emelkedett mennyiségű növekedési hormon kerül a véráramba.

A klimax és a kellemetlen hőhullám minden középkorú nőt elér. A KAATSU tréning olyan hormonális folyamatokat indít be a szervezetben, amelyek a menopauza és a változó kor nem kívánt tüneteit csökkentik, mérséklik. Tudományosan bizonyított, hogy természetes módon segíti a csontképződést, a kollagén beépülését, fokozza a zsírlebontást, amely hozzájárulhat a csontritkulás és az elhízás kialakulásának csökkenéséhez. A bőr és az izom feszessége diéta és fogyókúra alatt is megtartható.